Underliga påsar på min kanin...

DiamondBlue

Trådstartare
Idag när jag skulle fixa klorna på min kanin gjorde jag en upptäckt som inte var där när klippte klorna sist.

Min kanin är precis som vanligt om inte gladare nu i sommarvärmen:D.. Äter, skuttar och solar som bara den:rofl:...

Men längs med kisseriet och framför så har han fått som två hudfärgade påsar som jag inte kan komma på vad de är... Dom är inte "hårda" eller han ömmar inte heller... Så nu undrar jag om det är någon av er som har stött på detta förut?! På min förra kanin så gåg jag aldrig något liknande under hans 13 år. Min kille nu är 2 år.

Tacksam för alla hjälp!!

DSC01329.jpg

Sv: Underliga påsar på min kanin...

Jaa asså det där är väl pungen helt enkelt? :p Ser ut exakt så på min iaf :D

Alla okastrerade hanar har sådär. ;)
Som ovanstående skriver, så är det sådär deras pungkulor ser ut. :)

okej, de var de jag trodde men eftersom den ena satt som framför "kisseriet" så blev jag fundersam..
Sen att dom var så stora (nästan 4 cm långa)..

Förra gången jag klippte klorna så täckte pälsen tydligen allt men idag syntes de jätte bra och då blev jag jätte orolig... som vanligt:angel:

Eftersom min förra kanin som också var icke kastrerad inte hade så där så blev jag orolig... vilken hönsmamma man är ibland:angel:..

Då vet jag att jag inte bör oroa mig alltså:bow:.

Tack o bock, va gjorde man om inte buke fanns:rofl:.....(ringer veterinären;))

Åter igen tack:bow::bow:

Liknande trådar

C
Övr. Djur Först måste jag berätta den glada biten: (OM DU INTE ORKAR LÄSA, MEN VILL HJÄLPA MIG MED PROBLEMET, RULLA NER!!) Min lille...
Svar
1
· Visningar
2 549
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama