Underlag till hö!

Empalie

Trådstartare
Jag sopade stallets loft häromdagen, det var jätteskitigt och dant och allt kom ju ner mellan springorna ner i stallet:( Nu undrar jag om det finns ngt man kan lägga under höet som kommer i dagarna för att hindra det från att trilla ner mellan springorna och oreda taket i stallet. Finns det nåra bra filtar, presenning eller ngt annat???
TIPS!:banana:

Sv: Underlag till hö!

Förr användes masonit till precis allt, nuförtiden är underlag till höloft/hötork en av de få användningar där det faktiskt har sin användning. Den släta sidan ska vara uppåt, blir lätt att sopa och höbalarna glider som curlingstenar...

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 935
Hästvård Jag hoppas att nån av er känner igen det här och kan ge oss nånting att gå på. Vi har en fyraårig varmblodstravarvalack. Han tränar...
Svar
15
· Visningar
2 636
Senast: lady_vip
·
Foder & Strö Hej på er! Känner att jag behöver få lite tips och kloka ord från er andra hästägare! Till saken. Vi har väldigt dålig kvalité...
Svar
8
· Visningar
1 321
K
Ekonomi & Juridik Nu behöver jag råd och tips! Upptäckte för tre veckor sedan några vita larver i stallet. Främst på täcken, golv och väggar. Vi beslöt...
Svar
8
· Visningar
5 566
Senast: Idaidut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka