Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underhudsblistring av hästens bakknän..
Någon som har erfarenhet av detta? Tankar? Bra? Dåligt? Föredrar att de som svarar ska ha någon form av information om detta o helst inga som gissar eller helt saknar kunskap om det
Är inte det förbjudet?Underhudsblistring av hästens bakknän..
Någon som har erfarenhet av detta? Tankar? Bra? Dåligt? Föredrar att de som svarar ska ha någon form av information om detta o helst inga som gissar eller helt saknar kunskap om det
Jo jag har använt underhudsblistring förr på mina travareVi har gjort det tre gånger på vår (med askorbinsyra) och upplevde stora skillnader.
Första gången var i samband med behandling av inflammation i bakknäna och sen har vi gjort två underhållsbehandlingar. Han har lite instabila bakknän.
Märks speciellt i skritten att han efter behandlingen vågade ta ut steget mycket mer än innan.
@Sonic76 ja det är föbjudet blistra med värme och liknande. Det är är en annan typ av "blistring"
Ja jag har gjort det på min äldsta några gånger. Kan inte säga att det gjorde någon större skillnad. Inbillad i sådana fall.@Hedwig har om jag inte minns fel.