Underforum eller inte här på Distans

Vad anser du?

• Jag tycker att det är bra som det är, ändra inget under Distans

Röster: 1 2,3%
  • Jag anser att det skulle behövas fler underforum än bara ett under Distans

Röster: 5 11,4%
  • Jag anser att det inte behövs några underforum alls under Distans

Röster: 38 86,4%

• Antal omröstningsdeltagare
    44
  • Omröstning stängd .

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Åsikter om underforum är bra eller dåliga under de olika tävlingsgrensrubrikerna har funnits och diskuterats tidigare.
Jag tänkte ge er en möjlighet att med en snabb omröstning peka på vad ni anser. Jag kommer troligen följa omröstningen när jag fattar beslut ;)

Sv: Underforum eller inte här på Distans

Åsikter om underforum är bra eller dåliga under de olika tävlingsgrensrubrikerna har funnits och diskuterats tidigare.
Jag tänkte ge er en möjlighet att med en snabb omröstning peka på vad ni anser. Jag kommer troligen följa omröstningen när jag fattar beslut ;)

Inget underforum.

Hälsning Maja

Enligt mig finns det 2 alternativ antingen inga underforum alls eller fler än det är nu. Som det är nu är det bara förvillande.
Ingen vet var en tråd ska ligga så direkt under distans hamnar nästan ingenting eller så flyttas det därifrån. För mig verkar det som om direkta TR frågor och frågor om att börja med distans ska ligga på första sidan allt annat ska vara under underrubriken. Eftersom det är annat som diskuterastill största delen så fyller knappt distans någon funktion idag utan det är nästan enbart underrubriken som är intressant.
Nu är ju distans ganska litet så att ah fler underforum tillför egentligen ingenting. Jag röstar alltså på att det inte ska vara några underforum alls.

Jag menar att - även om det "bara" finns ett underforum så krånglar till det. Antalet trådar är ju relativt litet, och det känns småirriterande att öppna ett nytt forum för att skumma igenom vilka trådar jag vill öppna!
Dessutom upplever jag det som nästintill godtyckligt vilken tråd som till sist hamnar vart!

Jag föredrar UTAN underforum.
OM dylika ska finnas så bör de uppkomma om och när ett konkret behov uppstår.

My 10 cents...

De flesta verkar ha sagt sitt!?
Jag håller med de flesta om att som det ser ut nu behövs inte några underforum under distans.

Tack för er hjälp med att bekräfta att borttagandet är rätt val.

Liknande trådar

Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 666
Senast: Capybara
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Lady_S
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 022
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18