JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Salvia, Syssla & Simson
chokladfärgade kattungar, BRI b
Uppfödare: Eivor Lindberg, S* Bokbackens
åh, vill ha!!
Underbara!
Mmm, vilka runda små chokladbollar!
Jösses, vilka läckra små sötnosar
Den sidan har jag visat min svåre gubbe MÅNGA gånger den här månaden - men han den fräcke påstår att de inte alltid är sådär gulliga
Jag måste ju säga att Brittringens kuttersmycken alltid är underbara, men den där bilden tar baske mig priset !
Har han glasögon?
Måste nog ha i annat fall
Övr. Katt
Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Övr. Katt
Hej!
Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Katthälsa
Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Övr. Katt
Hej.
jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tips när man ska träna stående är omvänt lockande. Googla på det, träna in det (min fattade ögonabums) och sen har du ett otroligt bra...
Rumpnissen
9 minuter sedan
Svar: 996
Visningar: 56 020
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Trion tar rast i Bollnäs, tror jag :p Det tog oss ungefär 9 timmar att resa hem från vännen uppe i norr så vi behövde några stopp på vägen.
Red_Chili
26 minuter sedan
Svar: 480
Visningar: 27 323
Hund
Resa när man har hund?
Övr. Hund Det är nog mest jag som är lite extrem men just att husera dem med andra hundar som jag inte känner eller varit med och introducerat...
Sel
32 minuter sedan
Svar: 45
Visningar: 1 332
Hund