Underbar vit/rosa mule

B

blissare

har min goa kille!!! Har smörjt och smörjt..både med Helosan sol och sunstick från apoteket..har inte funkat så himla bra,han brände sej både på sidorna på underläppen och sedan på ovansidan av näsvingarna:cry: :cry: jobbigt jobbigt!!! MEN nu är det BORTA!!!! Köpte denna hemska mask som gör honom till en alien :rofl: den va lite liten i storleken,trots att jag köpte full,så jag fick förlänga den med lite jeanstyg.den e toppen!!!!! Helt klart värd att köpa,så ni med samma problem.....
73c5a177.jpg
[/IMG]
 
Sv: Underbar vit/rosa mule

Hihi, ja snyggt var det ju inte:d Men super att det funkar, borde jag kanske skaffa till min häst som också har vit/rosa mule...
 
Sv: Underbar vit/rosa mule

Det är konstigt att inte min häst bränner sig på mulen!:confused: Hela och då menar jag HELA hans mule är rosa!Och runt ögonen är han också rosa... Men han har aldrig bränt sig, så länge jag har haft honom iaf...

Det är väl bara skönt att slippa smörja mulen varje dag!:D
 
Sv: Underbar vit/rosa mule

Jag behöver nog en sådan till min lille häst!
Du kan inte PM:a o berätta vart den är köpt och pris osv?
 
Sv: Underbar vit/rosa mule

Vi har en likadan på ett sto som på äldre dag blivit hyperkänslig på mulen och nosryggen. Ägaren provade allehanda krämer och salvor men ingenting hjälpte. När masken kom på försvann problemen helt. Den är kanonbra.
 

Liknande trådar

Hästvård I väntan på svar på leverprover (som jag misstänker inte kommer visa ngt alls) undrar jag om ngn annan stött på ngt liknande? Rejält...
2
Svar
39
· Visningar
5 514
Senast: SaraMara
·
M
Hästvård jag har en vit häst som inte har färg längst ner på mulen utan är rosa där han brukar bli lite bränd men det brukar räcka med att...
2
Svar
35
· Visningar
6 654
Senast: jqsefin
·
B
Hästvård har en welch kille som är fux,han har en stor och vacker bläs:love: ..med mkt vit och lite rosa längst ner..snart kommer ju solen och...
Svar
13
· Visningar
1 300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp