vildros

Trådstartare
Senor undersöks väl med ultraljud? Då undrar jag om det är väldigt dyrt (röntgen är väl pris/bild +lugnande förstås?) och om det brukar finnas ultraljud på de flesta djursjukhus? Jag ska röntga benet på min häst på en ATG klinik (Axvalla i Skara närmare bestämt) och vill ev göra ultraljud på senan i samma ben också... Vet nån om det finns ultraljus där? Det finns ju på stora skara djursjukhus men... Pm:a gärna!

det finns säkert på ATG kliniken...jag bruka ultraljuda i Karlstad (ATG) det kostar ca 800 att göra.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 222
Hundhälsa Veterinär på Onsdag, men känner att jag vill bolla lite. Äldre hund som har liiiite lite artros på en armbågsled fram, bak är aldrig...
Svar
14
· Visningar
2 873
Senast: Fibusen
·
Hästvård Jag hade behövt lite idéer så jag vet vad jag ska föreslå när jag åker på återbesök igen nästa vecka. Har en häst som voltade i hagen...
Svar
14
· Visningar
2 245
Senast: Centaur
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka