ultraljud på min häst

nanni

Trådstartare
upptäckte att min häst var lite fast i ena sidan i halsen när man böjde.. provade med att ultraljuda hela hästen... blött och stank arninka... med ett gått resultat!!! :bow: :bow:

ultraljuda i dag igen men bara på halsen och bogen.. får se om han e änu bättre i morn :bump:

Sv: ultraljud på min häst

han har aldrig varit dålig men märkte att han liksom inte att han var lika villig åt anndra hållet.. dyrt var det inte 159 för arnikan,,

ställaägaren har ett ultraljud som hon lånade ut till mig.. men det åker upp till sundsvall i morn.. hon har ultraljudet i jobbet.. jobbara med hästar :banana:

Liknande trådar

Hästvård Hej, har åter igen ett problem med hästen 🥹 (ska det aldrig ta slut!?) Efter att ha ägt min nuvarande häst i ett halvt år upptäcktes...
Svar
0
· Visningar
526
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 301
Senast: Roheryn
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
998
Senast: Sirap
·
Hästvård I juni upptäcktes en svullnad i vänster frambenets skenben. Svullnaden fortgick trots kyla, bandagering och sjukhage och en smygande...
Svar
4
· Visningar
1 179
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II