Ulrich Z ??

Har hört rykten om att han skall stå/verka genom Hästak, vet ej om det är sant. Hästak har ju fortfarande inte uppdaterat sin sida.
Elizabet

Tyvärr är alla sena med att uppdatera sina hemsidor. Det borde ha varit gjort vid det här laget. Alla kan ju inte vänta in i det sista med att bestämma sig. Visst det finns hingstkataloger, men många läser sådant på nätet i stället.

Ja en del är sena med att uppdatera...synd att folk inte tänker på att vi stoägare börjar våran koll och planering så tidigt som möjligt. :crazy:

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
488
Senast: miumiu
·
Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 549
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar