Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här är mina pluttar, födda på samma dag som Gnists. Ganska så lika om jag får säga det själv, antar att det skiljer en del i vikt dock. Min minsta väger 344g och den som väger mest 470g. Vad väger dina? Söta är dom iaf, och ännu sötare kommer de att bli
Åhh...valpar är ju bara helt underbara! Men oj vad lika de var trots rasskillnaden! Mitt erbjudande står kvar...vill du "bli av" med en liten skäggig grabb så finns det en lek-kamrat här hos mig som skulle bli överlycklig.
Nu är han dessutom nyfriserad och jätte snygg, vi har tom. lyckats få bukt på öronen!
Hundträning Satte min i närheten av min lugna äldre tik i början. Hon smittade förhoppningsvis av sitt lugn första gången.
Nu sitter han ensam de få...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.