Uj, vad de växer

Gnist

Trådstartare
Man riktigt hör hur det knakar :angel:

alla-08-02-20014-L.jpg

huvud-08-02-20005-L.jpg

Huvud-08-02-20007-L.jpg

Vem kan motstå dessa goa små rynknosar :love:

Fiml laddas upp i detta nu och länk kommer sedan ;)

Sv: Uj, vad de växer

Här är mina pluttar, födda på samma dag som Gnists. Ganska så lika om jag får säga det själv, antar att det skiljer en del i vikt dock. Min minsta väger 344g och den som väger mest 470g. Vad väger dina? Söta är dom iaf, och ännu sötare kommer de att bli :love:

A-kullen-10dgr005.jpg

A-kullen-10dgr001.jpg

A-kullen-10dgr007.jpg

Mina är ovägda, ;)

Edit: Vågen är inte på sin plats, så jag kan inte väga alls idag, för att se skillnaden :mad:

Senast ändrad:

Ja, spring iväg och gör det på en gång ;) Med tanke på skillnaden som vuxna borde det var ca 200grams viktskillnad nu *gissar*

Åhh...valpar är ju bara helt underbara! :love: Men oj vad lika de var trots rasskillnaden! Mitt erbjudande står kvar...vill du "bli av" med en liten skäggig grabb så finns det en lek-kamrat här hos mig som skulle bli överlycklig. :)
Nu är han dessutom nyfriserad och jätte snygg, vi har tom. lyckats få bukt på öronen! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 182
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 654
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 852
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka