Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Universal equine life number. Det är inte chipnumret. Hästen får det tilldelat när den får pass vanligen, så borde stå i passet,Jag ska tillägsregistrera min connemara i Sverige och då ska man fylla i UELN nummer i ansökan. Men jag vet inte om det är chipnumret eller vad det är?tacksam för svar.
Nej, det är inte samma som chipnumret. Det borde finnas ett nummer någonstans i passet som heter UELN. UELN kan beskrivas som ett europeiskt registreringsnummer som hästen behåller hela livet, parallellt med nationella registreringsnummer. Hittar du inget sånt kan du nog hoppa över det, eftersom passet ändå ska skickas in till avelsorganisationen vid tilläggsregistrering.Jag ska tillägsregistrera min connemara i Sverige och då ska man fylla i UELN nummer i ansökan. Men jag vet inte om det är chipnumret eller vad det är?tacksam för svar.
Så här ser det ut i passet så då borde det vara det översta numret.
Den översta är ueln.Så här ser det ut i passet så då borde det vara det översta numret.