Udden vs Botkyrka

RostKaptenen

Trådstartare
Såg nu att Udden har lagt en tävling samma helg som Botkyrka (29/8). Jag har aldrig varit på Botkyrkas bana. Udden har jag varit två gånger en tävling för 5-6 år sedan och en träning i våras...
Så lite tankar från er som har varit på ena/eller båda banorna? Vilken gillar ni bäst?

Jag har ungefär lika långt till båda och nu fick jag beslutsångest!:confused:

Sv: Udden vs Botkyrka

Menar du 90-klass?
I fjol var vi på Udden där Q red 90.
Maggan och Linda hade fått till en riktigt trevlig 90-bana (mycket hästvänlig)
Övriga banor på Udden vet jag inget om.
I Botkyrka har jag inte varit sen ponny-NM gick där 2002.

förresten, var du på väg tillbaks till ön när det var prisutdelning sist?

Jo både 90 och 100 klassen, blir nog en häst i varje... Rent spontant känns Udden mer unghästvänlig än Botkyrka, men jag har ju som sagt inte sett Botkyrkas bana:o

Mjo jag var på väg mot Växjö, min stackars kille som var snäll att hjälpa till började jobba kl 05.00 på måndagen så vi hade lite bråttom hem. Hästägaren stannade för att ta priset eftersom de redan hade missat båten:angel:

Udden helt klart :)

Det är iofs inget fel på Botkyrka, men Uddens bana är mer inbjudande och välbyggd.
I våras var även lättklassen på Udden mycket inbjudande och trevlig för hästarna.

Botkyrka har ett fint vattenhinder att bada i, lagom djupt! :love:
Har aldrig vart på Udden så kan inte uttala mig om den tävlingsplatsen.

KL
Jag går på magkänslan denna gången och har anmält till Udden istället! Så vi ses där!:D

Men VARFÖR måste man lägga sin nyinsatta tävling på samma helg som flera andra??? Jag blir så himla besviken på sånt, sen finns det ju inte en enda debutant inom räckhåll...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 604
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 610
Senast: Cambrie
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 463
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka