Udden imorgon??

urkella

Trådstartare
Vilka ska dt å träna sj rider jag kl 18.00.. målet blir att inte trilla av denna gången.. för sådans gör ont :p

Sv: Udden imorgon??

Jag skall dit, men inte rida, tänkte se om jag kunde få ett foto i vattnet på dig ;) Grabben kommer att vara iklädd sin Buke keps.

hehe dt vore nått va :p satt iaf kvar när han hoppade vattnet.. men dt va precis.... va dt inte din pojk som fick passa en liten flicka som sprang om kring förra veckan??

Jag ska dit på Torsdag...i helt andra ärenden... :p

Jag ska rida klockan 18. Skulle tydligen vara två grupper samtidigt sa Annelie när jag pratade med henne idag.

Jo det var mina grabbar båda två. Passar bra att ha dom till barnpassning ibland. :angel:

Vad kul, när och varför? Nyfiken i en strut som jag är. Vore kul om man kunde få säga hej till dig då.

Samtidigt? Ja visst det går ju, men mellangärdet är ju stängt nu, så då får ni slåss om platsen på sjöfältet. Hoppas ni nu hamnar i samma grupp då. Annars kan jag få problem med fotningen. :crazy:

Har en brun Herre som jag brukar klia på lite där...men det blev ändrat till Onsdag kväll efter 8-9 nåt.

:p

Jaha, men då är jag ju där. Skall kolla hoppträningen fram till 9, så känner du för att säga hej så vore det jätte kul. Vilken brun herre är det du brukar klia på?

Då var dagens träning över. Har haft kameran i högsta hugg. Urkuella är den ända som jag hann prata ordentligt med och fått klartecken på att lägga ut bilder. Så här kommer dom.

urkuella70.jpg

urkuella65.jpg

hehe kameran i högsta hugg :p men visst va han duktig.. koppade vattnet utan problem sen.. men Linda sa att jag ska testa kandar på honom då han sprang sina egna rundor.. :D

Ja jag lyckades ju också ta mig dit efter mycket stressande.

Är väl rätt så nöjd med träningen. Behöver dock hitta bromsen i vissa situationer :angel:
Det hela blir lite enklare då :)

Hoppas det gick bra för er andra som också var där! :p

Fick du nån bra bild på mig och min lilla pålle är det fritt fram att lägga ut dem. Den lilla bruna var/är min.

Annars är jag väl rätt nöjd med dagens insats. Var lite trist att han fick utbrått på diket i slutet men det kompenserade han genom att göra en snygg runda på slutet. Han blir alltid mycket bättre när han får hoppa bana. Känns rätt fräscht inför lördagen i Kinda. ;)

Jodå, jag fick några bilder på dig med. Ville inte lägga ut, utan att ni själva sagt att jag fick det. Har även några på Darkness. Såg även att jag fått lite fel namn på Urkella, :o Sorry.

litenisa67.jpg

litenisa63.jpg

Vilken knasig färgkombination jag har på mig. Grönt lila blått och svart, det var inte supersnyggt... hmmm...

Fina bilder iallafall, coolt med bilden på huset. Får jag låna den till eget bruk? Spara den i min mapp med alla andra bilder.

Det är fritt fram att lägga ut bilder på mig med :p
Går det bra att jag laddar hem dom och använder dom för eget bruk sen? :bow:

pappa filmade ju :p så ska försöka få in den på datan.. ska bara kolla me dom andra som red om dt är okey att jag lägger in den då han filmade det mesta :D

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
472
Senast: MiniLi
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
1 004
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 779
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka