Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hehe dt vore nått va satt iaf kvar när han hoppade vattnet.. men dt va precis.... va dt inte din pojk som fick passa en liten flicka som sprang om kring förra veckan??
Samtidigt? Ja visst det går ju, men mellangärdet är ju stängt nu, så då får ni slåss om platsen på sjöfältet. Hoppas ni nu hamnar i samma grupp då. Annars kan jag få problem med fotningen.
Jaha, men då är jag ju där. Skall kolla hoppträningen fram till 9, så känner du för att säga hej så vore det jätte kul. Vilken brun herre är det du brukar klia på?
Då var dagens träning över. Har haft kameran i högsta hugg. Urkuella är den ända som jag hann prata ordentligt med och fått klartecken på att lägga ut bilder. Så här kommer dom.
hehe kameran i högsta hugg men visst va han duktig.. koppade vattnet utan problem sen.. men Linda sa att jag ska testa kandar på honom då han sprang sina egna rundor..
Fick du nån bra bild på mig och min lilla pålle är det fritt fram att lägga ut dem. Den lilla bruna var/är min.
Annars är jag väl rätt nöjd med dagens insats. Var lite trist att han fick utbrått på diket i slutet men det kompenserade han genom att göra en snygg runda på slutet. Han blir alltid mycket bättre när han får hoppa bana. Känns rätt fräscht inför lördagen i Kinda.
Jodå, jag fick några bilder på dig med. Ville inte lägga ut, utan att ni själva sagt att jag fick det. Har även några på Darkness. Såg även att jag fått lite fel namn på Urkella, Sorry.
Ekonomi & Juridik Jag upplever att en del av problemet med Folksams paket var oflexibilitet.
Varför ska jag betala snordyr vetvård inkl buköppning när...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.