M

Moej

Jag vet att äu-arna helst inte ser oss u-are på deras forum.
Men finns det något tillfälle då vi u-are får gå över till äu och starta en tråd?

Jag gör det då och då nu men det känns inte riktigt ok att göra det när jag vet att det inte gillas.

U har blivit väldigt svamligt och internt och det vore bra om man fick starta sina seriösa trådar på äu.

Sv: U - Äu ?

Klart du får göra det, det är inga extrema regler vad jag vet, utan de är mer riktlinjer.

Jag har alltid suttit på ÄU trots att jag "skulle" sitta på U och ingen klagade...

Klart man får gå över gränserna.

Men börja gärna med att rapportera alla trådar på U som går överstyr, där de går överstyr! Det är lättare för mig att klippa svamlet på rätt ställe då.

jag hör till u, men lägger vissa av mina trådar på äu. t ex trådar där jag frågat saker som har me t ex pojkvännen och så att göra.

Bara du inte säger att du "egentligen inte hör hemma på ÄU" så är det nog ingen som bryr sig! kanske om det handlar om moppekort, eller betyget i nian, då egentligen alla ska vara över 18 och du får nog fler svar om du lägger den under U.

Samma sak är ju om man undrar över nåt, kanske bilförsäkring, då är det nog smartast att lägga den på Senior där dom flesta vet sånt, än på ÄU!

*knapplån*

Jag har nu raderat mängder, verkligen mängder, med svammelinlägg från diverse trådar på U och hoppas att det ska vara görligt att följa trådar igen.

Hjälp gärna till och triangla
report.gif
in trådar/inlägg som spårar ur. De behöver inte bryta mot reglerna, det räcker med att det blir för internt så att trådens ämne inte kan hållas på ett vettigt sätt. Jag kommer inte att skvallra till någon om vem som rapporterar eller inte rapporterar.

Det är klart att ni som "egentligen" ska vara på U får skriva trådar på ÄU!
Jag menar, jag själv är 23, och skriver en hel del på senior. :D

Börja lägga alla sånna trådar du lägger på U istället för ÄU så blir det kanske inte lika svamligt längre! :idea:

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 950
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar