Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Berätta gärna imorgon hur sömnen blev ! Jag är ju väldigt nyfiken på det där med att testa ett tyngdtäcke.....Lagt mig i sängen under mitt sprillans tyngdtäcke
Hoppas på riktigt god sömn.
Har gått igenom mim ärvda spinnrock och konstaterat att den funkar. Vinterns projekt är att lära mig spinna ull. Fåren har jag ju redan
Jag fick ett av landstinget och älskar det. Ligger mer stilla när jag sover, vaknar inte lika mycket på nätterna och har lite mindre ångest under uppvaknaderna jag ändå har.Berätta gärna imorgon hur sömnen blev ! Jag är ju väldigt nyfiken på det där med att testa ett tyngdtäcke.....
Jag har sovit med tungtäcke i många år. Min mamma var ju en av de första som var med och lanserade dessa (först bollarna) så har varit ”test person” litegrann och är verkligen jättebra både för de som har sömnsvårigheter, allmänt psykiskt ”störda”, adhd osv.Berätta gärna imorgon hur sömnen blev ! Jag är ju väldigt nyfiken på det där med att testa ett tyngdtäcke.....
Absolut!Berätta gärna imorgon hur sömnen blev ! Jag är ju väldigt nyfiken på det där med att testa ett tyngdtäcke.....
Har oxå ett kedjetäcke men det är för varmt att ha nuJag fick ett av landstinget och älskar det. Ligger mer stilla när jag sover, vaknar inte lika mycket på nätterna och har lite mindre ångest under uppvaknaderna jag ändå har.