tyglar på dressyrtävling

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Harmonica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 168
H

Harmonica

får man tävla dressyr på tyglar som det är gummi i? inte tyglar som är helt gummiklädda utan gummiribbtyglar eller vad det heter..
hoppas någon fattar mitt sludder :angel:

Sv: tyglar på dressyrtävling

Okej,tack så mkt för svaret :)

Du får tävla dressyr med tyglar som är klädda med gummi på insidan, så gillar du gummityglar, skaffa såna!

Nej, man får inte ha sådana heller. Tyglarna skall vara helt i läder eller vävribbtyglar, ingenting annat.

Nej det får man inte , dom får inte innehålla något slags gummi. Dags att läsa dressyr TR kanske :smirk:

Läder och vävribb, Har du kandar måste båda tyglarna vara i enbart läder.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 421
Senast: Mirtai
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
843
Senast: fio
·
Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 991
Senast: settis
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka