Tyda nummer på Erreplus?

marsme

Trådstartare
Hej,

Kan någon hjälpa mig att tyda detta nummer på en Erreplus Adelinde? Den ska tydligen vara 17'' och från 2013 men får inte ihop det med märkningen. 160867672BMP0. Allt är skrivet på en rad utan mellanslag.

Tack på förhand!

Det är inte sadelns "identitetsnummer"/garanti du har där?
Jag har till min Erreplus ett plastkort med en sån lång märkning och på kortet står det guarantee, och att man ska behålla kortet typ.

Det är inte sadelns "identitetsnummer"/garanti du har där?
Jag har till min Erreplus ett plastkort med en sån lång märkning och på kortet står det guarantee, och att man ska behålla kortet typ.
Jo, det känns ju mer som ett sånt typ av nummer men det finns inget annat präglat på den. Möjligen skulle de två första siffrorna kunna vara tillverkningsår. Stämmer det på din?

Liknande trådar

Utrustning Ni får gärna hjälpa mig med mina sadlar. Jag blir inte klokare av att googla runt. Jag har en Equipe Linnea med märkning ”+2 M från...
Svar
1
· Visningar
160
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
570
Senast: cassina
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka