Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart vill man inte ha tvillingar om man kan undvika det men att generalisera att ALLA tvillingar är skit tycker jag är rätt onödigt
För OlgaKlara handlar det alltid om att spotta på oss.
Hon tillhör dom där som inte vill ha dom tiotals miljonerna vi årligen sponsrar ridsporten med tror jag.
Man kan ju formulera om kommentaren och säga att i stort sett alla travarföl som är tvillingar gör inget speciellt nyttigt på travbanan..
För det var väl trav det handlade om??
AM
Det kan inte ha med att ridhästar väntar man längre med att träna hårdare??
Jaha.. Naffa trodde att h*n hänvisade till även travarföl.
Verkade så insatt i just den delen..
Bifogade bilderna på hoppande hästar har ju inget med saken/frågan att göra...ju.
Vet i alla fall med tvillinghästar på ridsidan.
Det blev ett stoföl, som var snygg och normal.
Och ett hingstföl som var ett av det fulaste jag sett i hästväg. Halva storleken, knepigt humör och gräslig exteriör.
Ingen av dom gjorde nåt vettigt i sitt vuxna liv. Tror att stofölet fick nån skada och fick avlivas..
Kanske nån mer som vet nåt om nyttiga tvillingföl som visat sig på trav-ovalen??
AM
Ja,jag tycker det vore jätteintressant att veta om jag har bästa tvillingen eller inte .
Vad menar du med det??
Fast går man till TS fråga så har inte det som vare sig du eller jag skriver något med frågan att göra
Så det är ganska OT det både du och andra skriver just nu..
Jag såg detta inlägg om att tvillingar var skit och inget att ha därför gick jag in i denna tråd. I ridsporten så har man inte samma ref som ni tydligen har när det gäller tvillingar.
Hur många vet ni om som inte är födda tvillingar??
kl
Men frågan är om det har fötts tillräckligt många tvillingar för att man ska kunna säga att alla är dåliga.