N
Ninjaninis
Jag har köpt ett beg thermo master (använt 2 ggr) regntäcke till min häst. Är teflonbehandlat och med andasfunktion. Har letet på hööks och hittat ett som liknar ett av deras, mitt kanske är föregångaren. Där står det att man kan tvätta det täcket i 40 grader.
Vågar jag köra på detta och isf ska man använda ngt specialtvättmedel?
Vart lite rädd att använda det eftersom min häst anses som ett täckesförstörarmonster
Jag såg att han testade kvaliten noga; rullade sig och bockade och kickade, bet och grejjade... men det blev nog godkänt till sist och på morgonen när jag kom tillbaka satt det lika fint som när jag satte på det. Dock var det ej lika fint som innan, efter alla rulla-bort-täcket-försök såg det mer ut som ngt från gyttjeland. (min häst kommer därifrån )
Är det bra ide att impregnera mer eller pajjar man bara tyget då?
Vågar jag köra på detta och isf ska man använda ngt specialtvättmedel?
Vart lite rädd att använda det eftersom min häst anses som ett täckesförstörarmonster
Jag såg att han testade kvaliten noga; rullade sig och bockade och kickade, bet och grejjade... men det blev nog godkänt till sist och på morgonen när jag kom tillbaka satt det lika fint som när jag satte på det. Dock var det ej lika fint som innan, efter alla rulla-bort-täcket-försök såg det mer ut som ngt från gyttjeland. (min häst kommer därifrån )
Är det bra ide att impregnera mer eller pajjar man bara tyget då?