Sv: Är det bara jag som har problem med Horseware ?
Håller med om att HW har kass kundservice!!! Köpte förra sommaren ett Rambo Flybuster. Köpte storlek 140 till min pålle som är ca 164 cm hög och brukar ha mellan 140-145 i täcken. Nästa storlek mindre är 130, dom har inget 135... Hur som, täcket låg ok i en vecka sedan hade halsen töjt ut sig och täcket kasade bakåt vilket resulterade i att fodret i bogen gick sönder och täcket började även släppa i vissa sömmar. Min häst gick vid denna tidpunkt enbart i sjukhage så det var inte ens ngn större påfrestning på täcket..
Jag reklamerade då till återförsäljaren som då ville se bilder på hur täcket låg på hästen. Återförsäljaren vidarebefodrade bilderna till HW som hävdar att det inte är en reklamation eftersom dom ansåg att jag hade köpt ett för stort täcke från början?!?! Hur tänkte dom då?? Skulle jag köpt ett 130 till min häst?? Då kan man ju ifrågasätta deras storlekar!! Nu hade jag tur så återförsäljaren köpte mina argument och tog tillbaka täcket ändå, så den återförsäljaren är jag mkt nöjd med! Tycker dock synd om åf som hamnar ikläm med ett företag med sådan kass kundvård!!
Lite skillnad när jag hade problem med ett Bucas Buzz of rain som gick sönder och hade konstig passform, där skickade dom ett nytt täcke utan att ens be att få se det gamla, det är kundservice!!!!
Håller med om att HW har kass kundservice!!! Köpte förra sommaren ett Rambo Flybuster. Köpte storlek 140 till min pålle som är ca 164 cm hög och brukar ha mellan 140-145 i täcken. Nästa storlek mindre är 130, dom har inget 135... Hur som, täcket låg ok i en vecka sedan hade halsen töjt ut sig och täcket kasade bakåt vilket resulterade i att fodret i bogen gick sönder och täcket började även släppa i vissa sömmar. Min häst gick vid denna tidpunkt enbart i sjukhage så det var inte ens ngn större påfrestning på täcket..
Jag reklamerade då till återförsäljaren som då ville se bilder på hur täcket låg på hästen. Återförsäljaren vidarebefodrade bilderna till HW som hävdar att det inte är en reklamation eftersom dom ansåg att jag hade köpt ett för stort täcke från början?!?! Hur tänkte dom då?? Skulle jag köpt ett 130 till min häst?? Då kan man ju ifrågasätta deras storlekar!! Nu hade jag tur så återförsäljaren köpte mina argument och tog tillbaka täcket ändå, så den återförsäljaren är jag mkt nöjd med! Tycker dock synd om åf som hamnar ikläm med ett företag med sådan kass kundvård!!
Lite skillnad när jag hade problem med ett Bucas Buzz of rain som gick sönder och hade konstig passform, där skickade dom ett nytt täcke utan att ens be att få se det gamla, det är kundservice!!!!