Tvätt av förbygel

T

TJT

Godmorgon Bukefalister!

Har en sån där vit förbygel med grönt foder och förra gången jag startade så la jag den i hetvatten för att tvätta den, men tvätten blev aldrig... :crazy:
Så nu har jag en ljusgrön förbygel med mörkare grönt foder, finns det något hopp att tvätta den så den blir OK eller är det bara att springa på Travbutiken och köpa ny??

Är ju lite tokig så, har en helgrön när jag värmer och den vit/gröna när han startar... och nu måste jag ju ha det så, annars går det väl inge bra när han springer?? ;)

Åker vid 16-tiden till banan så tips mottages tacksamt fram tills dess!

Sv: Tvätt av förbygel

Jag tror att din infärgning är rätt permanent...

En typisk grej som jag skulle kunna göra också... :eek::o

tror den är förstörd. jag tvttar alltid mina tävlingsgrejer direkt ag kommer hem för att dom inte ska bli dassiga i färgen (speciellt om man har vitt) jag må väl vara lite fanatisk gällande det men det är prio 1 då jag kommer hem eller EFTER hästen så klart:p
har den helgröna i loppet istället?

Det blir den gröna... om jag inte kvistar in på shopen och köper en ny...:angel: Det är ju inte mycket pengar men vad ska jag med 3 till, jag har ju bara en som startar!

Håll en tumme för oss ikväll! Höll på att kräkas när jag såg att Ronden hade spikat honom på sitt V5-system.... Det gjorde mig inte alls mer nervös, nejdå...:crazy:

ska hålla bägge! :)

hmf...hehe jag har också en starthäst men har 6-7 startförbyglar varav hälften är användna och kanske mer startselunderlägg och samma där. nu får jag ju skämmas hahah

Liknande trådar

Trav Har köpt en ny häst som tyvär inte kan trava fortare än 35-tempo:confused: Denna häst köpes i första hand som avelsto då stammen är...
Svar
12
· Visningar
2 351
Senast: Millie Trotter
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 309
Senast: jerseyko
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·
D
Hästvård Jag har sen i augusti en shetlandsvallack på foder. Dels för sällskap åt ett fjordsto vi har här och dels för att han är körd och jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 995
Senast: Luna10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Gravid som "äldre"
  • Hiss eller diss - del 6