två virusskydd??

S

Sellan

vad kan hända om man intallerar glocalnets säkerhetpaket(tror det är F-secure ) när jag edan har norton antivirus?(hittar ingen avinstallera knapp)
och hur avinstallerar jag norton? för jag har ju "beställt" glocalnets säkerhetspaket som jag vill använda för jagmåste ju ändåbetala för det.
 
Sv: två virusskydd??

Det kan bli knasigt! Min sambo råkade göra det på min dator och jobbade programmen mot varandra = datorn orkade knappt fungera.

Avinstallera brukar ju finnas i menyn!
 
Sv: två virusskydd??

om man går in på hårddisken där norton är "sparad/ligger" och raderar den mappen med filerna i då borde de väl bli "avinstallerat"?
 
Sv: två virusskydd??

Sellan skrev:
om man går in på hårddisken där norton är "sparad/ligger" och raderar den mappen med filerna i då borde de väl bli "avinstallerat"?
Gör inte det för då får du bara problem!!!
XP Start| Kontrollpanelen |Lägg till och ta bort program... och leta fram Northon där.
 
Sv: två virusskydd??

har inte XP och det finns inte på läggatill/ta bort prog därför blev jag osäker.. vet ej hur jag fått norton eller så.. inte märkt att jag haft det innan nu :o
 
Sv: två virusskydd??

vad har du då?
windows, Mac. linux

nån avinstallation meny finns det säkert.
 
Sv: två virusskydd??

Leta fram Northon mappen och kolla om det finns någon fil som heter uninstall.exe eller något sånt. I så fall klickar du på den så är det samma sak som att gå in och avinstallera den i Lägg till ta bort listan.

Det kan ju vara så att du "fick" med det på datorn och sen kanske installerat om och då har northon tappat bort avinstallationen i Lägg till ta bort listan.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
906
Senast: corzette
·
IT & mobiler Det går såklart att läsa datortidningars tester för att komma fram till vad som blir ett bra val (nu är säkert de flesta kända...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Anacondas
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
522
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp