Två helger i rad?

B

Beauty_Boss

Hej! Är 2 helger i rad med tävling för mycket för en 15:årig D-ponny som inte har tävlat på hela vintern, men är mycket tävlad med sin förra ägare? Den första är en klubbdressyr, LC:2 o LB:2 och de andra är en Lokal tävling, LC:1 o LB:1, det borde väl gå?
Elin

Sv: Två helger i rad?

Jag tycker inte det är för mkt.

Jag har nu i maj så fullt tävlingsschema jag anser jag kan, jag har tävlat 2 klasser/dag 7 och 8/5, tävlar två klasser per gång 21/5 och 29/5.
Men det anser jag max för min häst.

Nej det tycker jag inte , Ska själv göra det med min :)

okej! Jo, jag undrade bara eftersom vi inte hade tävlat på hela vintern ;) men önska oss lycka till :D
Elin

Nej det är inte för mkt tycker jag :)
Lycka till! Är det till Njurunda du ska??

jag tycker absolut att det går bra!! Tävla på bara :bump:

Lycka till!!

tycker ja inte ;) tävla på och lycka till! =)

Unica skrev:
Ska du till Matfors?

Ena tävlingen skulle vara Klubb och den andra Matfors, men så lyckades jag ju åka av och bryta armen så..
Elin

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 751
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar