Två hästar dog i krock med bil

Sv: Två hästar dog i krock med bil

Jag själv bor här ute på tjörn och undrar vem detta kan vara :cry:

Åh nej vad hemskt! :-( orolig blir man också.. Prewcis sålt wen häst till tjörn -ffagerfjäll :-(

Jag har min häst inhyrd i grannstallet som tur var så var de inte våra hästar !!
Men det är fruktansvärt !!!

Hoppas att det inte va en av dina sålda hästar :cry:
Stalltjejens man fick larmet om denna olycka så fy va hemskt :cry:

Ja jag fick prarat med hon. Och den var oskadd. Men så himla tragiskt och hemsk för dom som ägde hästarna. Var tydligen grannstallet! Hemskt :-( kanske min förra o din står i samma stall? Eftersom din stod i grannstallet till olyckan :-(
Kod:

Har nu fått veta mer och det är ett under att den människa överlevde smällen !"!" :cry:

Hästarna kom från Djupvik... sprang en bra bit på 70väg sedan vidare ut på en 80väg. Frontalkrockade med bilen, båda dog direkt. :( Tur var väl de..Föraren klarade sig utan skador, men man mår nog inte så bra av att ha kört ihjäl två hästar. Polisen hade problem med att hitta ägaren till hästarna och inte förens dan efter så blev ägaren underrättad. Så olyckligt. Tycker det är så konstigt bara att dom sprungit i den riktningen... åt andra hållet finns stall. Men dessa väljer att springa på en asfalterad och hårt trafikerad 80väg (kanske inte nattetid då) Dom måste nästan blivit skrämda av nåt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Ett tidningsbud krockade med en häst och dog. Olyckan inträffade utanför Piteå.
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En bil har krockat med ett hästföl på länsväg 109 mellan Billesholm och Ekeby.
Svar
0
· Visningar
61
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mannen hade kört av vägen och voltat efter att ha krockat med en häst. Även hästen är död.
Svar
0
· Visningar
118
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen blev en häst påkörd av en bil i skånska Tollarp. Polisen tillkallades, men innan de anlände till platsen hade bilföraren...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama