M

Madde71

Tv 4 plus var ju och filmade på Karolinerritten som skulle sändas i hästliv tror jag. Det är ju jättekul!!! Men är det ngn som vet när det kommer att sändas?????
Man vill ju inte missa detta!!

Sv: TV4 plus

Hej,

Har fått veta att det kommer ett inslag i en ny programserie i TV 4 +. Det kommer i avsnitt 5 eller 6 någon gång i december.
Tyvärr vet jag inte programmets namn, men utgår från att det är ett hästprogram..... Ser fram emot att se Karolineritten från hinknisses synvinkel. :bump:

Sv: TV4 plus

Förlåt, snappade inte att du hade namnet :bow:

"Hästliv" är säkert riktigt!

Liknande trådar

Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
949
Senast: Lars L
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 149
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
3 488
Senast: Åsa A
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 358
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama