Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ?
Några av mina favoriter:
Game of Thrones
Vikings
Homeland
Ray Donovan
The Walking dead
Black Sails
Preacher
The 100
Stranger Things
The UnitJag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ?
Några av mina favoriter:
Game of Thrones
Vikings
Homeland
Ray Donovan
The Walking dead
Black Sails
Preacher
The 100
Stranger Things
Ozark tyckte jag var riktigt bra!Hittat tre alternativ iaf.
Ozark
The Last Kingdom
Godless
Någon som har sett nån av dom ?
Bra tips!Peaky Blinders
Lethal Weapon
Stranger Things
Sett alla utom The Unit .The Unit
Terra Nova
Firefly
Zoo
Nu när jag hade riktig torka fick jag den briljanta idéen att se Vampire Diaries. Om en tar det för vad den är är den himla mysig och har lite kul humor och massa söt kärlek. Åtminstone så länge Nina Dobrev är med, sen gick det raskt utför. Har fortsatt med The Originals och den är lite hårdare sas, är nog mest tack vare Joseph Morgan och David Gillies jag fortsätter titta .
Annars är senaste årens must sees Big Little Lies, Westworld och Stranger Things.
Lucifier har jag sett första säsongen av. Kanske ska plocka upp den igenHar lite av en torka jag också. Senaste serien som fick mig hookad var Lucifer.
Såg första av avsnittet igår. Är inte hooked ännu, men känns lovande . Blir nog att dra nåt avsnitt till .Ozark tyckte jag var riktigt bra!