• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare peligrozzo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 991
P

peligrozzo

Happ nu kan man köpa ett kommando-koppel till hunden via TVINS.com, satt å zappa på TV å då kom en reklam-film av en "ny" snubbe som kallade sig "The dog father".,... Väntade länge å väl för att få se vad detta "mirakel" koppel skulle kunna va för något...

Tillslut kom de, ett stackel i plast.... Så nu e de fritt fram för vilken "joppe" som helst att skaffa detta "mirakel"koppel för ca 600 kr dessutom får man en apport boll med på köpet...:crazy:

http://www.tvins.com/products/perfectdog/perfectdog.php

Sv: TV-reklam

Allt jag behöver veta, för 600 spänn!!
Plus apportbollen - det är ju fantastiskt!!

Skicka en spyhink, någon.

Jag såg också den här reklamen igår mitt på dagen, undrade vad det var som var den stora hemligheten egentligen! De talar ju som alltid i gåtor i tv-shop, som om det vore trolleri. "Ett fantastiskt halsband som kommunicerar dina kommandon" eller vad det nu var. Hundarna som aldrig gick utanför dörren eller tomtgränsen funderade jag på också, osynligt elstängsel där eller vadå?

Ska kika mer på sidan senare. Lade även märke till att han inte tyckte man skulle använda godis som belöning när man tränar sin hund, för "flockledare ger aldrig bort mat" och att det kunde sluta illa med en hund som utnyttjar sin ägare och ställer sig över denne i rang. :crazy:

:rofl: Tyckte även bilden var hysteriskt rolig, visst, vill man ha en ryggsäck som inte rör sig ur fläcken så kasnke DVDn är bra men jag vill helst att min hund går själv:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 31
  • Klippa hund

Hästrelaterat

Tillbaka