Tv program om intelligenta djur

carinah

Trådstartare
Någon berättade att det går ett tv program om intelligenta djur, skulle tydligen ha handlat om någon gris nyligen.
Är det någon som möjligen vet vad programmet heter och när det sänds?

Sv: Tv program om intelligenta djur

Hej!

Smarta djur heter det. Går på svt24 kl 1.25 inatt, men finns annars på deras.. öhh.. hemsida (svts dvs.) Sök på "smarta djur".. Avsnitt 3 är det och det var sååå gulligt! Grisar är lika smarta som chimpanser om dom får öva lite:-).

/ Lavinia, älskar grisar, ska ha massa grisar, hela skogen ska vara full av grisar... och hela huset och sängen och badrummet och överallt.. FULLT med grisar:-)

mehh..jag sökte men det fanns ju femhundraelva sidor och sånnt ju..!:( kommer ladrig hitta det:crazy:

Har också letat och hittade programmet om grisen. Det är otydligt när programmet sänds, men jag tror att det var på Torsdagar kl 18.00.
Någon som vet och kan bekräfta.

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
947
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Rosett
·
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka