TV ikväll

Sv: TV ikväll

Va, har du datortillgång så här på helgen?!?! :eek:

Haha, våldgästade "svägerskan" igår kväll & drack en massa vin samtidigt som jag passade på att låna datorn...och nu är jag på blixtvisit hemma i Jönis innan jag sticker till Gbg imorn. Jag är en sån globetrotter. :cool:

Sv: TV ikväll

Aha nya hästar på gång eller skall snacke och hingsten skolas om till fullfjädrade GP hästar :D Skulle varit fräckt att se en skäck i dom sammanhangen med cowboytema i küren :angel:

Hihi, vi får väl se...några GP-hästar av Snacke och Whiskey blir det nog inte även om svarta faran nog får bekänna färg på de liiite högre nivåerna iaf.. Den fläckige får vi hoppas på att han gör en rutig dressyravkomma! :love:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
819
Senast: ryujaneiro
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: MissFideli
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 494
Senast: Ava22
·
Relationer En förälder/vårdnadsperson i det här fallet. Låt mig först vara tydlig med att jag egentligen inte tycker att jag gjort något fel...
2
Svar
30
· Visningar
4 672
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar