TV ikväll

I

Idasagare

Missa inte sporten på Tvåan ikväll.

SKa handla om Anna :idea:

och vi missar det, sitter förhoppningsvis på färjan Rödby-Puttgarden då :crazy:

Sv: TV ikväll

De gjorde det rätt bra tycker jag, Anna ville inte att det skulle vara så inriktat på olyckan utan mer på framtiden. Och det lyckades de väl ganska bra med (för en gångs skull).

Jättebra tycker jag att det var.

Men så sorligt att se Anna ändå :cry: Men så roligt att höra henne vara så positiv :bow:

Hälsa henne så hemskt mycket från mig!!

Ja, det var bra! Vad stark hon är! :bow: Hoppas verkligen att hon snart är i sadeln igen.

Jag tycker att hon gjorde ett sådant sunt och positivt intryck, här har hon brutit ryggen och ändå sätter hon upp nya mål direkt. Vilken inspoiration hon gav mig! :bow:

Ja, hon är en otrolig människa på många sätt...inte många andra hade fixat att vara i hennes situation IGEN.

Jättebra tycker jag att det var.

Men så sorligt att se Anna ändå :cry: Men så roligt att höra henne vara så positiv :bow:

Hälsa henne så hemskt mycket från mig!!

Jo visst var det på ett sätt sorgligt att se henne så, jag har ju själv inte sett henne sen de lyfte in henne i ambulansen för snart 3 veckor sen. Men jag höll hårt i pojkvännen framför tvn igår, och gav mig själv en spark i häcken; jag vet ju att hon mår, efter omständigheterna, så bra man kan må & då får man tänka framåt istället. Hon är bättre än jag på det kan jag säga.. Men jag är lika glad varje dag jag pratar med henne och det går framåt! Aldrig har man blivit så lycklig av att en vänsterfot sakta men säkert börjar lyda igen.. :smirk:

Ja, det var bra! Vad stark hon är! :bow: Hoppas verkligen att hon snart är i sadeln igen.

Vänta bara, ge henne ett år eller två så åker vi utomlands på dressyrtävlingar istället!

(lagom mycket tid för mig att ställa om till dressyrkärringsirritationsmoment.. :devil: )

;)

Vänta bara, ge henne ett år eller två så åker vi utomlands på dressyrtävlingar istället!

(lagom mycket tid för mig att ställa om till dressyrkärringsirritationsmoment.. :devil: )

;)

Ska bli roligt att se! :)

(både dressyrtävlingarna och dig som irritationskärring). ;)

;)

Ett år eller två..... Ja då får ni fantamig kämpa med tanke på att det bara är typ Brink, Lussan och Tinne som får plats att vara med utomlands.. :p

Fy sjutton ni kommer dö av tristess... Hur skall detta gå :o

Jo visst var det på ett sätt sorgligt att se henne så, jag har ju själv inte sett henne sen de lyfte in henne i ambulansen för snart 3 veckor sen. Men jag höll hårt i pojkvännen framför tvn igår, och gav mig själv en spark i häcken; jag vet ju att hon mår, efter omständigheterna, så bra man kan må & då får man tänka framåt istället. Hon är bättre än jag på det kan jag säga.. Men jag är lika glad varje dag jag pratar med henne och det går framåt! Aldrig har man blivit så lycklig av att en vänsterfot sakta men säkert börjar lyda igen.. :smirk:

Helt otroligt sicken tur i oturen hon ändå har men jag förstår henne att hon verkligen vill komma ut och tävla igen. :)

Ett år eller två..... Ja då får ni fantamig kämpa med tanke på att det bara är typ Brink, Lussan och Tinne som får plats att vara med utomlands.. :p

Fy sjutton ni kommer dö av tristess... Hur skall detta gå :o

Vänta bara...vi har ett ess eller två i rockärmen.. :smirk: :devil:

Inte då, det var på dressyrbanorna jag inledde min groomkarriär! ;) Och med Anna har man aldrig tråkigt.

Vänta bara...vi har ett ess eller två i rockärmen.. :smirk: :devil:

Aha nya hästar på gång eller skall snacke och hingsten skolas om till fullfjädrade GP hästar :D Skulle varit fräckt att se en skäck i dom sammanhangen med cowboytema i küren :angel:

Har du ens tillgång till dator kan man undra då man aldrig ser inlägg från dig längre :eek: För det kan ju inte vara så att du helt plötsligt har skaffat dig ett liv:angel:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
819
Senast: ryujaneiro
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: MissFideli
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 494
Senast: Ava22
·
Relationer En förälder/vårdnadsperson i det här fallet. Låt mig först vara tydlig med att jag egentligen inte tycker att jag gjort något fel...
2
Svar
30
· Visningar
4 672
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar