T
tabura
Ok, börjar med lite bakgrundsfakta: Tre hundar har vi, en hanne på fyra som tyr sig till pappa, en tik på tre som tyr sig till mamma och den egna uppfödningen, en hanne på 1 år som tyr sig till mig (våran tik är mamma men fadern kommer utifrån). Jag har ganska nyligen flyttat men kommer hem 1-2ggr i månaden.
Frid och fröjd har det varit, men nu har våra hanhundar börjat bli oroliga.
Dom har rykt ihop nångång tidigare men nu, när jag varit på besök i två dagar, har det hänt några gånger om dan! Såklart går vi emmellan. Tidigare har vi stängt in dom i varsitt rum och sedan har det varit lugnt när vi släppt ut dom igen. Men nu har den yngre suttit instängd hela kvällen då han börjar morra direkt när han blir utsläppt. Det var ju inte riktigt så det var tänkt.
Vad sjutton ska man göra?
Frid och fröjd har det varit, men nu har våra hanhundar börjat bli oroliga.
Dom har rykt ihop nångång tidigare men nu, när jag varit på besök i två dagar, har det hänt några gånger om dan! Såklart går vi emmellan. Tidigare har vi stängt in dom i varsitt rum och sedan har det varit lugnt när vi släppt ut dom igen. Men nu har den yngre suttit instängd hela kvällen då han börjar morra direkt när han blir utsläppt. Det var ju inte riktigt så det var tänkt.
Vad sjutton ska man göra?