Turbo Thrust

Sv: Turbo Thrust

tack och lov :angel: :D

*tycker inte om Turbo Thrust :devil: *

han lämnar ju bara STORA, sena, lata och talanglösa hästar :p

Nänä, jag hade en märr som var både pigg, framåt, lagom stor och startade som tvååring :D

han lämnar ju bara STORA, sena, lata och talanglösa hästar :p

Gloster25mars06.jpg

Håller inte med.
Den här är varken, stor, lat eller helt talanglös....dessutom var han gudomligt snäll redan som föl.
Skulle gärna använda TT igen.

jo men ALLA dom jag har träffat har vart det så då får man lite förutfattade meningar :angel: ;)

Jag kan förstå om man får förutfattade meningar. Jag har oxå det om en del hästar....
Min häst var ju helt tvärtemot förutfattade meninga om hennes pappa dock.

Jag har för mej att han står nere i Vedum eller Lekåsa :confused: Hos samma hingsthållare. Men jag kan ha helt fel. Gillar en av hans avkommor, ett litet rart sto...Saknar henne. Hon var otroligt snäll o lugn att tömköras trots att de som ägde henne var de "idioterna" som tränaren sa...

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Ekonomi & Juridik Åker ner på Q24 i Aachen och är förvirrad. Någon som har bättre koll för just nu hittar jag ingen info eller undantag. Nya regler från 1...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Ramona
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: shebeen
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
474
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix