tunna Whitaker-jackor

Breccia_

Trådstartare
nån som vet vart det säljs?
pris?
skulle vilja ha en ljusblå, har en kornblå med fleecefoder men vill ha en utan nu oxå :p

Sv: tunna Whitaker-jackor

Ridsportshopen har ju med fleecefoder också. Fast nu var det ju en ofodrad du ville ha. Men du kan ju ändå ringa eller maila till dem och fråga om de har inne ändå, kan ju hända att de finns hemma men kanske inte lägger ute på nätet, annars kan de kanske ta hem en jacka åt dig. Så hör med dem! www.ridsportshopen.com

Stigsbergsgård har också Smug Jackorna med fleecefoder. Men annars kanske de kan ta hem en jacka utan fleece åt dig. www.stigsbergsgard.com

har mailat o frågat nu :bump:
annars borde hästgallerian hos mig kunna ta in eller kanske rentav ha kom jag på. tack!
vad du hjälper mej :p

Jag provade ut storleken i Equality Lines monter på nån mässa, sen beställde jag en på henrikssons. www.henrikssonsridsport.se
Inte säkert de har såna jackor hemma, men de kan ta hem o de har ju webshop så det går nog skicka den till dig!

jag beställer inte från henrikssons hur bra saker de än må ha, fick orderbekräftelse efter ett halvår och det kände bara som ett no no i mitt huvud, så jag har gett upp om dom. dessvärre.

jaså det va konstigt. Annars verkar dom ha bra rykte. Min favvoaffär, åker dit nån gång ibland, där kan man kalla service :love:

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
748
Senast: jemeni
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
245
Senast: Kristall10
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 000
Senast: ako
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 409
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.
  • Dressyrsnack nummer 18