Tummarna ur, en tråd där vi biktar oss om sånt vi påbörjat men det inte kom längre.

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
Jag ska måla om i barnrummet. Har köpt färg och allt. Men hittade inga schabloner jag gillade så då stannar allt av. Men nu har jag kommit på en plan b så nu ska jag ta tag i det igen.

Instämmer helt, sånt där är bara ångestframkallande. :arghh:

Jag har just hivat ner ett gäng stereoapparater i återvinningsbyttan utanför elektroniklabbet. Jag skulle fixa dom "nån gång när jag inte har nåt annat att göra",,,,,,,,yeah, sure, lär inträffa samtidigt som det är julafton och midsommarafton samma dag. :meh:

Här är en till som skamset räcker upp handen på examensarbete. Min kandidatuppsats har varit halvfärdig sedan i januari och jag lyckas fan aldrig ta mig samman och göra klart skiten. Inte ens nu när jag varit ledig i nästan en månad. Ibland öppnar jag dokumentet och börjar pilla lite, men får sånt ångestpåslag att jag stänger ner det igen och återgår till att zappa på TV:n. :(

Sen har jag mindre ångestframkallande saker på att-göra listan också. Typ tvätta bilen, det säger jag nog flera gånger i månaden att jag ska göra. Jag har haft 5 bilar sedan jag tog körkort 2011 och har såvitt jag minns bara besökt en biltvätt vid två tillfällen. Blir jätteglad varje gång det regnar, "nu blir ju bilen ren!" :sneaky:
Eller rensa i förrådet, och det M Å S T E jag faktiskt göra nu innan vi flyttar vid årsskiftet. Också har jag en hel hög med böcker som jag inte haft ro att läsa ännu, men det är ju å andra sidan ganska trevligt att ha framför sig.

Borde åkt och hälsat på en kompis som fått barn i början på november. Känner att jag hela tiden har viktigare projekt för mej :angel: inte ett dugg intresserad men känner att jag måste ändå. Vi bor nästan grannar men typ ses och hörs extremt sällan.

Skulle även behöva ta tag i snabeldraken och mata den. Alldeles för längesen nu :angel:
Samt städa ur bilen...

hjälpa pappa att röja i huset. Problemet är bara att pappa kan bara påbörja. Han kan aldrig slutföra nått. Har började röja en garderob när mamma gick bort. Ett år senare då ser det fortfarande likadant ut för han kan inte göra nått själv :banghead:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka