Tryckfördelande sadelgjordsgrejsimojs?

Sidekick

Trådstartare
Hej!

Jag var inne på täby idag med pållen, fick tips om att använda en tryckfördelande sak under sadelgjorden, som galopp människor tydligen använder.. Vad är det och vart kan man köpa?

Sv: Tryckfördelande sadelgjordsgrejsimojs?

Prata med dem inne på täby stall och foder. De har det mesta i utrustningsväg!

vad jag har hört så är de väldigt svåra att få tag i nu för tiden... köpte min breda på centaur för 3 år sen, jag å en kompis fick de två sista... sen har vi bara sett de smala på tsf...
i england (på det stället hon var) fanns de inte längre! :eek:

*håller hårt i min knallblå*

edit: de smala tror jag är lättare att hitta

nej det man har under sadelgjorden (oxå skumgummi, men inte själva plattan UNDER sadeln)

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: bobbbo
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 219
Senast: lirco11
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
680
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
962
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar