Tror jag blivit lurad! Vad är detta för märke?

Sandra_99

Trådstartare
Köpte en sadel via annons. Skulle enligt uppgift vara en West Wood sadel. Såg trevlig ut, var rätt "storlek" och i den prisklass som jag tänkt mig.

Men igår när den kom. . Inget fel på själva sadeln, hel och ren så inget fel där men där står inte West Wood Saddlery utan Wild West Saddlery?

Jag misstänker att den sadel jag fått hem inte är värd ens hälften av det jag gett, om vi bortser från att det är fel märke.

Någon som vet något om detta märke? Försökt kontakta säljare men denne kan ej nås just nu. Känner mig lite besviken. . .

Sv: Tror jag blivit lurad! Vad är detta för märke?

GARLAND, WHITE STAR and WILDWEST saddles from Le Selle Italiane® reflect the blending of American tradition & know-how with Italian flair & craftsmanship, which has enabled the creation of three ranges of saddles of the highest comfort and technical performance suitable for everyone from novices to professionals. Made from the finest materials available using traditional American hardware and beautiful supple best quality vegetable-tanned Italian leather, in a range of styles to designs thoroughly tested with the emphasis on quality, dependability and comfort for both horse and rider. Saddles pictured and prices shown are the "standard" range, but are ordered individually to suit your personal preferences for style, colour, bars, seat, tooling, stirrups, trim and extras which are available in most combinations with prices adjusted accordingly, but please note that not all options are available on all saddles owing to design constraints.

Priserna var från 1095 pund och uppåt.

Liknande trådar

Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 398
Senast: pews1972
·
Utrustning Nån här som är insatt i köplagen? Jag köpte en sadel på annons för knappt två månader sedan. I mailkontakt frågade jag bl a om bommen...
Svar
13
· Visningar
1 425
Senast: Elektron
·
Hästmänniskan Har ett appaloosa sto på prov sedan mitten på januari. Behöver nu hjälp då det är många problem runt detta!! Hittade en annons på...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 010
Senast: CindyLou
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025