Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej! Jag har just köpt ett tvåårigt sto (halvblod?) Vem pappan är vet man inte utom att det är en dansk hingst, men mamman ska vara efter trombon 704. Hade gärna velat veta lite mer om han, så om det är någon som vill berätta lite om han så skulle jag bli jätte glad =)
Trombon var själv en mkt trevlig hingst, han hoppade riktigt bra, tyvärr tävlades inte de gamla hingstarna som idag, har bara sett honom vara med på en dressyrtävling för hingstar för rätt många år sedan.
Trombons far Utrillo (elitpremierad) finns i många stamtavlor på våra svenska halvblod där han gjort stor nytta.
Trombons mor Lanita var ett elitpremierat sto, hade diplom och tävlade själv upp tom medelsvår hoppning.
Jag har själv en dotter till Trombon, hon har tävlat svår internationell fälttävlan och är numera avelssto hemma på gården.
Hade tidigare ett sto e.Trombon.Urtrevlig och enormt bussig att hoppa,rörde sig bra,men kunde vara lite tungriden första kvarten.I övrigt en supertrevlig individ som jag saknar.
Men han stod väl på Flyinge också ett tag, eller? Jag och min kompis praoade där två veckor för hundra år sen, och jag har bestämt för mig att Trombon var en av hingstarna jag fick borsta. (O, lycka! )