Trombon 700 och Tamburin 704

Love_Ireland

Trådstartare
Vad var detta för hingstar ?
Det enda jag har är vykort på dom när jag var nere i flyinge en gång i tiden men skulle villja veta lite mer om dom

Sv: Trombon 700 och Tamburin 704

Tamburin föddes på Flyinge 1982 moder var det fina stoet Drama och fader Utrillo 432. Drama lämnade för övrigt många fina avkommor blev Elit 1994. Han var mörkbrun,168 cm hög och gjorde sitt bruksprov 1985 tror jag, På bruksprovet fick han 878 på gång och 8 i hoppning. Avkommorna vet jag inte så mycket om men han har ju lämnat diplomston och borde också lämnat tävlinshästar.Han dog 1997.Exteriör 98898=42p

Trombon föddes 1982 och köptes av Flyinge som föl,han är alltså jämngammal med Tamburin. Mamman hette Lanita och var e.Lansiär och tävlades framgångsrikt upp i svår hoppning,hon lämnade flera goda tävlingshästar. Fader var Utrillo. Trombon var mörkbrun och 163cm hög. På sitt bruksprov fick han 878 på gång och 8 på hoppning.Exteriör.99787=40p

Trombon är bland annat far till Pooh:s Winnie the Pooh som tävlat i fölttävlan och hoppning. Tror att om Pooh tittar in här kan det komma bra mycket info.

Tamburin har lämnat Pavarotti ue Robin Z i svår hoppning och Tabasco ue Ceylon i svår dressyr.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Piaff
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: Shaggy
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Svartkatt
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 672
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31