Trött men glad.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag varit ute på lite äventyr igen. Redan före 8 i morse satt jag i bilen och styrde kosan mot @ASKAPLASKA och alla hennes fyrbenta raringar. Hon hade beställt ;) ett superfint väder så solen strålade från blå himmel och vägarna var torra. Det tar ju 1½ timme att åka enkel väg så man åker inte över så ofta men det blir ju desto roligare att ses :) .

Idag blev det premiär för mig som kamelryttarinna :D . Det var kul och Kalle var snäll och skötte sig exemplariskt. Det var ju helt klart en annorlunda upplevelse. Fina gullekamelen :love: . Efter kamelturen blev det en tur till, denna gång med bergsgeten, förlåt, ponnyn menar jag. Kalle är det största jag ridit och lilla Ärtan är den minsta ponny jag ridit. Verkligen kontraster. Men det var mycket driv i de små ponnybenen och min vikt var ingen match. Dessutom var vi mycket matchade då jag hade rosa jacka och hon hade rosa träns :).

Egentligen skulle jag vilja skriva mer idag, men jag är lite för trött. En sådan här dag är ju rätt intensiv, trots att det är roligt. Dessutom har jag nog fortfarande lite sömnbrist sedan förrgårnattens brist på sömn. Jag hade ju tänkt skriva på min andra blogg idag också, satte rubriken och skrev 2 meningar, men nej, jag tar det en annan dag.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Sista dagen på ridskolans termin stod jag uppbokad på två lektioner – dels min ordinarie, och dels den sista lektionen för dagen som...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • HJÄLP
  • Ridskoleryttare
  • Hjälmar

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp