Trickträning

Natacha

Trådstartare
Hejsan! :) Jag har en väldigt smart ponny som älskar tricks men jag kommer inte på vad mer jag ska lära han:p Han är väldigt lättlärd och kan idag Buga, Spansk skritt, puss och hälsa. Finns det något annat kul man kan lära? :D Vill inte lära han stegra i rädsla att han skall börja göra det när jag sitter på:nailbiting: hahah men kom gärna med förslag ;)

Hejsan! :) Jag har en väldigt smart ponny som älskar tricks men jag kommer inte på vad mer jag ska lära han:p Han är väldigt lättlärd och kan idag Buga, Spansk skritt, puss och hälsa. Finns det något annat kul man kan lära? :D Vill inte lära han stegra i rädsla att han skall börja göra det när jag sitter på:nailbiting: hahah men kom gärna med förslag ;)
Snurra? :)

Skaka/nicka, bergsgeten, spagat, plocka upp saker från marken och lära sig färger. Jag har lärt min känna igen färgen gul :) Ställer jag ut fyra koner i olika färger så går hon direkt fram till den gula :D

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 682
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 955
Senast: cewe
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 981
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 664
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar