Trento B-Appalonios?

Sv: Trento B-Appalonios?

Om du klickar på mödernelinje på Pfokken så kan du ser mer.

Jag tycker att mödernet ser riktigt bra ut !

Mamman själv verkar ha tävlat och hon har en bror som var på 28 plats på WBSFH rankingen förra året.
Mormor verkar också ha varit i tävlingstagen - så ja det där ser intressant ut (om jag kan utläsa pfkken rätt)

ok det var ju bra, förstår inte hur man utläser den där sidan mer än namnen i stammen.
Hon ska vara bedömd som föl finns det resultatet att hitta nånstans?

Troligen inte på Pfkken iallafall.

Det finns en annan knapp du kan välja så du bara får se tävlade hästar eller godkända hingstar - det kan vara en hjälp

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 112
Senast: valpköpare
·
Träning Hey alla kunniga! Har köpt mig min första alldeles egna häst nyligen som treåring (-16) och funderar nu lite på framtidsplaner. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag fyller år och ska fira med lite fika den här gången. En av mina vänner kan inte äta vete, gluten, nötter, mjölk, ägg och vissa...
Svar
17
· Visningar
1 340
Senast: kryddelydd
·
Hästvård Vet inte vart jag ska lägga detta. tyckte inte det passade in nånstans. admin får flytta om dom vill jag är faktiskt lite ledsen nu...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 854
Senast: kol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka