Trekants-bh

Sparrisen123

Trådstartare
Hoppas det är okej att fråga här.
Jag använder till vardags trekantsbhar, alltså såna som är som en "topp" man bara drar på sig. Jag brukade köpa på gina tricot, men de har tydligen slutat med den modellen så därför eftersöker jag tips på var jag kan hitta liknande till bra pris!
De jag söker ska vara enkla, inte breda under brösten, gärna brottarrygg, gärna spets men inget måste, gärna inte bara vita, och passa bröst som är förhållandevis stora i förhållande till under-brösten-måttet. Så inte enbart a-kupa liksom :p
Någon som har förslag?

Sv: Trekants-bh

Jag vet att Monki har haft ganska många modeller :) Annars brukar Lindex ha ett ganska stort underklädes-sortiment :)

Åh, tack för tipset! Jag hittade huuur mycket fint som helst på Monki :love:
Men, dum fråga från en norrlänninglantis utan koll: Finns det Monki-butiker i sverige (var?) eller måste man beställa?

Jag har hur många som helst från Monki och rekommenderar dem verkligen! Angående butiker så vet jag inte riktigt om det finns några i Norrland, men de finns nog i de flesta större städer (finns ju i lilla Karlstad så) ;) Bra pris dessutom!

Ah okej, bra!
Ska till Stockholm om ett par månader så om inte annat får jag väl go bananas då och köpa ett helt gäng. För finns butik i Karlstad måste det ju finnas i Stockholm va?

Åh, tack för tipset! Jag hittade huuur mycket fint som helst på Monki :love:
Men, dum fråga från en norrlänninglantis utan koll: Finns det Monki-butiker i sverige (var?) eller måste man beställa?

Jag har för mig att det finns en Monki-butik i Birsta City-gallerian :) ska ev ner till Birsta över dagen imorgon eftermiddag o kan kolla om jag minns rätt :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har gett upp om att ha "riktig" bh på mig, kan inte ens komma ihåg när jag hade det sist eftersom jag tycker det är så obekvämt. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama