Tredelat Baucherbett

Whoever

Trådstartare
Jag letar efter ett tredelat baucherbett med rund mittendel. Hade gladeligen köpt Stübbens, men 12,5 som verkar vara det minsta är för stort! Har både googlat och dubbelkollat buke och hittar bara frenchlink. Eller kanske måste jag vänta tills Baucher blir nya innebettet och jag kan hitta det på Hööks? :mad:
Det finns ju någonstans, jag hittade ett på blocket men det var sålt.
Känns ju inte riktigt värt att köpa frenchlink och okynnestejpa med bettejp heller..

Sv: Tredelat Baucherbett

Kikat på Neue Schules bett? Tycker att de brukar ha rätt många men kanske svåra att hitta i sverige :/

Du kan ju köpa ett direkt från england, finns i storlek från 10cm upp till 15cm där. Inte billiga men utmärkt kvalitet.

Hittade ett tredelat i veckan. Ett Globus bett på lokala hästaffären. Tänkte att jag skriver det i tråden ifall det är någon annan som letar. :)

Liknande trådar

Utrustning Ja, var i hela fridens namn kan man hitta detta? Jag har fått ett erbjudande om att pyssla om och motionera en falabella på fritiden...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: Arwen
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 959
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka