Treårstest 2013!

Malacki

Trådstartare
Någon som vet när anmälningarna för treårstesten 2013 kommer ut?? Vill ju vara ute i god tid ;)

Någon som ska till strömsholm då? :laugh:
 
Sv: Treårstest 2013!

Arrangörerna ska anmäla sina datum senast 15 dec så det kommer väl efter helgerna.
En del nytt 2013, se tråd på Avel. Löshoppning över 3 hinder, halvpoäng, linjär bedömning, poäng på ridprovet.
 
Sv: Treårstest 2013!

Ja det var väl det jag tänkte ;)
Mycke bättre att ändra löshoppning till tre hinder istället, det är det enda min pålle kommer vara van vid. (bara min åsikt)
 

Liknande trådar

Hästvård Vår häst har fått diagnos remodellering (typ pålagringar) i SI-leden och kristaller i disken mellan sista ryggkotan och första ländkotan...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
820
Senast: phie
·
Hästvård Bra tips och idéer vad vi kan blanda i vattnet? Kört med juice tidigare men det vill han inte ha nu. Han dricker någorlunda ute vad jag...
2
Svar
20
· Visningar
861
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
548
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp