Treadstone-träns?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ynthe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 985
Y

Ynthe

Någon med erfarenhet av sådana?
Tänkte då främst på modellerna
"Kontinental"
SE71129.jpg

och

"Fancy"
SE60002.jpg

Bra läderkvalitet? Valuta för pengarna? Små/stora i storleken?
Jag vill veta allt!

Annars skulle jag hemskt gärna vilja ha tag på träns i prisklassen 300-800 kr, i bra kvalitet och bör finnas i stora storlekar (X-full).

Tacksam för svar! :bow:

Sv: Treadstone-träns?

Klämde på tränset "fancy" på strömsholmstävlingarna och konstaterade att det kändes mkt bra! Dock blev det inte något köp eftersom jag inte kände att priset var rätt för min plånbok just då. Tråkigt eftersom det verkade vara bra kvalisort på lädret.

//Alice

Treadstone saluför även Chetack och Chetack är av riktigt dålig kvalitet. Sen finns det träns i Richtanläder och det är bra och hållbart läder. Vidare har de engelskt läder som är så fint att man nästan skäms för att anavända det, super,superkvalitet.
Så det är bara att kolla, det brukar stå vilket läder det är gjort av.

jag köpte ett pullarträns i "engelskt läder" därifrån, men färgen på kanterna skavdes av nästan på en gång, precis som om det var nån hård plastlack som man kunde skrapa bort med naglarna!

I övrigt var det fint, och kändes som det var bra kvalitét på sömnaden.
Men detdär meed färgen var ju ett stort minus, speciellt om man köper ett svart där skillnaden är mycket större.
Här var den modellen som jag hade.
SE61128.jpg

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 216
Senast: iNHALE
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
633
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är... 2
Svar
35
· Visningar
4 699
Senast: anna_panna
·
Hundavel & Ras En diskussion kring vakthund har dykt upp här hemma, då vi snart flyttar till landet/ut i skogen och min sambo tror inte att corgis är... 23 24 25
Svar
488
· Visningar
35 044
Senast: lizan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka