Travtränare i Stockholmstrakten - se hit!

Monsieur de Mai

Trådstartare
Hallå alla!

Jag är en tjej på 26 år som är ny på detta forum. Jag är väldigt intresserad av trav och är själv andelsägare i två hästar. Den ena heter Tosca du Ling och är ett sto på 4 år som tränas av min sambos syster Linda Nordqvist. Den andra heter Monsieur de Mai, en hingst på 3 år som tränas av Olle Goop.

Så fort jag har möjlighet brukar jag hjälpa till så mycket som möjligt med Tosca, köra och pyssla. Detta är något jag tycker är väldigt roligt och skulle gärna vilja ha någon häst i närheten som jag kunde få hjälpa till att träna.

Så om det är någon travtränare här i Stockholm som vill ha hjälp med någon av sina hästar så vill jag mer än gärna hjälpa till! Jag har hållt på med hästar stor del av mitt liv. Men efter gymnasiet och flera år framåt tappade jag hästkontakten helt och har nu tagit upp den igen eftersom jag saknar det så mycket. Jag vill lära mig så mycket som möjligt eftersom jag hemskt gärna skulle vilja syssla med travträning själv sedan när jag har möjlighet att bo så att jag kan göra det.

Snälla hör av dig om du vill ha hjälp från en med ett brinnande intresse! :)

Mvh Mia.

Sv: Travtränare i Stockholmstrakten - se hit!

Man får inte annonsera inne på forumen , sånna är reglerna och det står i medlemsavtalet (du kanske inte ens läste det??)

Så du får gå till annonsforumet å annonsera där...:smirk:

Oj förlåt, jag är som sagt ny... :confused:

Tyckte väl iofs inte att det var en annons direkt, med tanke på att jag inte söker jobb eller så, men jag får väl vända mig dit.

Tack för hjälpen!

hehe jo jag vet..det är inte lätt att veta när man är ny:D

och visst kanske du inte anser din tråd som en annons,men den är det...och det skulle inte förvåna mig ifall moderatorn raderade den..:cool:

Ja bara han raderar inlägget och inte mig så :rofl:

Vart är det jag ska skriva istället? Under "Radannonser"?

haha nej du blir inte raderad pga av detta lilla fel;)

ja det hittar du under radannonser:smirk:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
843
Senast: Cattis_E
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 463
Senast: Fiorano
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 697
Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
5 300
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38