travhemsida

zilla

Trådstartare
vad vill man som hästägare ha för info på hemsidan ?! Jag håller på att hjälpa göra iordning en hemsida ..å det har tagit stopp ...

Sv: travhemsida

Vad har du nu då?
Bilder
Info om träning, provlopp och snabbjobb.
Finns ju massor. Sidan kanske ska vara för nya hästägare med eller? Då kan ju en presentation av personal och gården vara trevligt med.

Sv: travhemsida

Fullständig tränings information, tränings upplägg (dagar för snabbjobb så man kan åka och titta på) kommande starter och inte bara tränarens kommentar om hästarna utan även skötarna (sedan när får man ett ärligt svar av en travtränare:confused:) chans värderingarna kan vara lite roliga att läsa ibland.

Liknande trådar

Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·
Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
626
Senast: Mirre
·
Hästhantering Hej, Jag har stött på ett antal hästar på min ridskola som vid skötsel och borstning börjar ”vifta” med framhovarna och liksom ”dunkar”...
Svar
5
· Visningar
924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar