Travhäst"folk" brukar ha MKT smarta lösningar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare evej00100
  • Startdatum Startdatum
Sv: Travhäst"folk" brukar ha MKT smarta lösningar!

Jag har också en betesdammsugare som underlättar enormt mycket när det är dags att mocka hagarna. Något varenda stall borde ha så hade nog masksmittorna minskats väldigt mycket då mockningen inte innebär en massa slit utan går enkelt. Man sätter den enkelt bakom en fyrhjuling eller varför inte en gräsklippare också kör man. Fungerar precis som en dammsugare modell stor :laugh:

Hur mycket jag än önskar så kom inte tomten med dessa nödvändigheter i år heller. :devil:
Kanske om jag ber riktigt snällt och lovar vara snäll hela 2012 kanske det blir en nyårspresent? :idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 840
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag vet inte om jag kommer få så mycket napp på denna tråd men jag tänkte ge det ett försök. För att försöka göra en lång...
Svar
13
· Visningar
1 242
Senast: Drago
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 658
Senast: scizofren
·
M
Träning Känner att jag vill ha lite feedback och hjälp med pållen och våra uppsittningar. Fungerar som medryttare/inridare av en nyss fyllda...
Svar
13
· Visningar
1 407
Senast: Totola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka