Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plåtskjul eller plastskjul?Humelibumlan skrev:Vi har ju ett litet plåstskjul du kan ta... om du inte föredrar växthuset förståss
Jag kan GARANTERA att vi får roligt... Naffa kommer ju!!Lines skrev:Jag hoppas verkligen inte att någon stannar hemma pga att man inte vågar. Tror nog allt att alla travbukisar är trevliga(vet i alla fall att jag är det ).Det kommer säkert bli jättetrevlig,och inte minst social träning för oss stallråttor .
Nej man måste inte anmäla sig nu... Vi kör mörker anmälanSnurrfian skrev:Hm måste man anmäla sig omgående? Vi åker på semester på tisdagen efter så det känns som om det beror lite på hur det går med packning osv... Jag kanske även hoppar över v75 och kommer direkt hem till dig om det är okej?
Mehl, om jag åker, så kan vi ju åka ihop? Vi bor ju inte så långt ifrån varandra... Men jag kommer att ha med mig min lilla bläckfisk...
Fast vi har ingen travhäst just för tillfället... Men det kanske går bra ändå?
Haha fredriks smeknamn förtillfället, sex månaders baby som verkar ha fler armar än jag och de är långa med häftplåster!giffan skrev:Bläckfisk???
Lines skrev:Jag hoppas verkligen inte att någon stannar hemma pga att man inte vågar. Tror nog allt att alla travbukisar är trevliga(vet i alla fall att jag är det ).Det kommer säkert bli jättetrevlig,och inte minst social träning för oss stallråttor .
Humelibumlan skrev:Jag kan GARANTERA att vi får roligt... Naffa kommer ju!!
Hmmmmm....Ser jag så kul ut!!!
Ska klippa mig på torsdag så ni får titta på Humlan i stället.
Garanterat gapskratt..
Naffa kollar deltagarlistan OCH startlistan...
AM
Laban skrev:Är lite blyg jag med så man få se
Nu stog jag där ute vid vägen i par timmar men ingen kom