TravBuke träff...

Sv: TravBuke träff...

Få se, få se, det är en lite väl lång bit dit från mitten av Småland.

Sedan är jag åxå en hel del blyg jag med

ash vissa ska vara värre ;)

Senast ändrad av en moderator:

Jag preliminärbokar! :idea:

Men djuren är ju inte slut ännu så någon av dem blir säkert sjuk. :crazy:

Hm måste man anmäla sig omgående? Vi åker på semester på tisdagen efter så det känns som om det beror lite på hur det går med packning osv... Jag kanske även hoppar över v75 och kommer direkt hem till dig om det är okej?
Mehl, om jag åker, så kan vi ju åka ihop? Vi bor ju inte så långt ifrån varandra... Men jag kommer att ha med mig min lilla bläckfisk... ;)

Fast vi har ingen travhäst just för tillfället... Men det kanske går bra ändå? :D

Jag skall försöka komma :idea:
Om inte nån av hästarna startar då :angel: // Micke.B.
big-ok-thumbs-up.gif

Jag går ut och ställer mig vid vägen nu så kan någon hämta upp mig ;)

Jag hoppas verkligen inte att någon stannar hemma pga att man inte vågar. Tror nog allt att alla travbukisar är trevliga(vet i alla fall att jag är det :angel: ).Det kommer säkert bli jättetrevlig,och inte minst social träning för oss stallråttor :rofl: .

Lines skrev:
Jag hoppas verkligen inte att någon stannar hemma pga att man inte vågar. Tror nog allt att alla travbukisar är trevliga(vet i alla fall att jag är det :angel: ).Det kommer säkert bli jättetrevlig,och inte minst social träning för oss stallråttor :rofl: .
Jag kan GARANTERA att vi får roligt... Naffa kommer ju!! :rofl:

Håller med dig Lines, vore tråkigt om någon inte vågade komma :(

Snurrfian skrev:
Hm måste man anmäla sig omgående? Vi åker på semester på tisdagen efter så det känns som om det beror lite på hur det går med packning osv... Jag kanske även hoppar över v75 och kommer direkt hem till dig om det är okej?
Mehl, om jag åker, så kan vi ju åka ihop? Vi bor ju inte så långt ifrån varandra... Men jag kommer att ha med mig min lilla bläckfisk... ;)

Fast vi har ingen travhäst just för tillfället... Men det kanske går bra ändå? :D
Nej man måste inte anmäla sig nu... Vi kör mörker anmälan ;)
Men det är ju roligt att man visar intresse för att komma och att de som kan, verkligen försöker komma :D

Vi kan väl definitiv anmäla typ 1 vecka innan det är dax... så man vet hur mycket mat man ska handla, sovplatser, hämtningar och samåkning och allt annat praktiskt :banana:

giffan skrev:
Haha fredriks smeknamn förtillfället, sex månaders baby som verkar ha fler armar än jag och de är långa med häftplåster! :crazy: :D

Sovplats tror jag inte att jag behöver, det är ju "nära" hem!

Lines skrev:

Kan inte hjälpa att jag är lite blyg av mig i folksamlingar,har inga problem med att säga vad jag tycker o tänker annars,men det är väl baksidan av att vara bonnunge som bott i skogen halva livet.

Ska tänka på saken.....

Är lite blyg jag med så man få se :)

Nu stog jag där ute vid vägen i par timmar men ingen kom ;)

Humelibumlan skrev:
Jag kan GARANTERA att vi får roligt... Naffa kommer ju!! :rofl:

Hmmmmm....Ser jag så kul ut!!!:eek:
Ska klippa mig på torsdag så ni får titta på Humlan i stället.
Garanterat gapskratt..:devil: :D

perdu-cherche-carte.gif

Naffa kollar deltagarlistan OCH startlistan...

AM

Laban skrev:
Är lite blyg jag med så man få se :)

Nu stog jag där ute vid vägen i par timmar men ingen kom ;)

Kan du ta dig till Östergötland kan du lifta med mig, men det är väl halva vägen? :confused:

mm det är det, vet ju inte var alla kommer ifrån eller så.
Tur att det är en tid ditt så man kan planera :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp
  • Stor enkel hundras med lagom driv

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka