Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite intressant.. http://www.aftonbladet.se/trav365/article3905870.ab
Vilka reaktioner har ni fått efter programmet?
– Det har varit blandade reaktioner. Det har varit väldigt mycket positiva, att de tycker att det är bra att vi granskar travsporten. Andra tycker att det är fel att vi granskar travsporten.
Vad säger du om att ni hade faktafel i ert program angående siffrorna om drivningsböter?
– Det vet jag inte om det är fel, säger Johan Åsard.
Det fick mig att minnas när Ina Scot visade upp i ett bedrövligt skick till Elitloppet...
Okej att Djurens Rätt letar fram det värsta inom travsporeten, men den där bilden på hästen med rem som hindrar den från att sänka huvudet och stänger som hindrar den från att vrida huvudet, det tycker inte jag är sjysst mot hästen.
Nån mer än jag som inte kan följa Naffas länk?
ahaaa.....
börjar kolla vad jag lagt ut för något på buke och vad det säger om mig*
Eftersom jag inte vill starta en ny tråd i ämnet ställer jag lite NYFIKNA frågor här!
- Upchek (Heter det så!? ), Vad används det till egentligen?
- Och tungband, är det för att dom inte ska lägga tungan över bettet?
Okej att Djurens Rätt letar fram det värsta inom travsporeten, men den där bilden på hästen med rem som hindrar den från att sänka huvudet och stänger som hindrar den från att vrida huvudet, det tycker inte jag är sjysst mot hästen.